INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH
ADMINISTRATOR
Administratorami Państwa danych osobowych przetwarzanych zarówno w formie tradycyjnej jak i w systemach informatycznych będą:
„REMONTEX” Grzegorz Piechaczek, Krystian Janulek, Michał Janulek Spółka Jawna z siedzibą ul. Rymera 4, 44-270 Rybnik, Numer KRS: 0000085350, Numer NIP: 6420410334, Numer REGON: 271526858
REMONTEX- Sp. z o. o. z siedzibą ul. Rymera 4, 44-270 Rybnik, Numer KRS: 00000209520, Numer NIP: 6422873239, Numer REGON: 278016089
Zakład Usług Górniczych „REMONTEX-GÓR” Sp. z o. o. z siedzibą ul. Górnośląska 51, 44-270 Rybnik, Numer KRS: 00000267400, Numer NIP: 6422997786, Numer REGON: 240655011
Z Administratorami można się kontaktować w następujący sposób:
listownie: ul. Rymera 4, 44-270 Rybnik
telefonicznie: tel. +48 (32) 73 98 152, fax: (32) 73 98 052
przez elektroniczną skrzynkę remontex1@wp.pl lub formularz kontaktowy dostępny na stronie: http://remontex.net.pl/kontakt/
Administratorzy nie wyznaczyli Inspektora ochrony danych – każdorazowo punktem kontaktowym będą administratorzy.
ŹRÓDŁO POZYSKANIA DANYCH
Państwa dane pozyskane zostały bezpośrednio od Państwa.
CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA
PODSTAWY
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w związku z:
– realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c),
– prawnie uzasadnionym interesem administratora (art. 6 ust. 1 lit. f)
– zgodą tam gdzie jest wymagana jako podstawa przetwarzania danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a)
– wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e),
– wykonaniem przez administratora umowy, której Państwo są stroną lub do podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b)
CELE
– obowiązek wystawienia faktury VAT oraz rozliczenia podatkowe w oparciu o przepisy podatkowe i rachunkowe,
- realizacja procesu rekrutacji i obowiązki związane z zatrudnieniem,
- zapewnienie bezpieczeństwa pracowników, ochrona mienia, kontrola produkcji oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę – w przypadku przetwarzania danych osobowych poprzez rejestrację obrazu w biurach oraz na terenie hal produkcyjnych (monitoring wizyjny),
– wykonanie zamówienia, umowy, obsługi reklamacji w przypadku, gdy taka zostanie złożona,
– obsługa zgłoszeń i zapytań wysyłanych do administratora,
–przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa);
– udział w realizacji przetargów publicznych,
– nadzór i kontrola ze strony właściwych podmiotów i organów publicznych,
– dochodzenie roszczeń (prowadzenie postępowań sądowych i egzekucyjnych).
OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH I SKUTEK ICH NIE PODANIA
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych będzie konieczne do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, zadania publicznego przez niego realizowanego, realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora oraz wykonania umowy. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zatrudnienia, świadczenia pracy, realizacji umowy lub zadań i obowiązków prawnych administratora.
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą organy i podmioty publiczne uprawnione do ich dostępu na ich uzasadniony wniosek i na podstawie przepisów prawa oraz inne podmioty, w tym ubezpieczyciele a także kontrahenci w sytuacji gdy realizacja obowiązku prawnego administratora, umowy lub zadania administratora będzie wymagała udostępnienia tych danych.
Państwa dane osobowe mogą być przedmiotem powierzenia dostawcom i administratorom oprogramowani i aplikacji służących do przetwarzania danych oraz biurom rachunkowym.
Państwa dane nie będą udostępniane państwom trzecim i organizacjom międzynarodowym.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przechowywane:
– do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane,
– do upływu prawem określonego terminu przechowywania danych (dokumentacja księgowo-rachunkowa, kontrole, dane kadrowe) a jeśli chodzi o dokumentację archiwalną, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.),
– do wygaśnięcia lub upływu terminu przedawnienia wzajemnych roszczeń wynikających z zawartych umów oraz roszczeń wynikających z obowiązków publicznoprawnych,
– do momentu cofnięcia przez Państwa zgody tam gdzie była ona podstawą przetwarzania chyba, że zgoda ograniczona była terminem,
- przez okres nadpisywania nagrań utrwalonych w ramach monitoringu wizyjnego, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące..
PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem przysługuje Państwu:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej oraz umowy lub prawnie uzasadnionego interesu administratora;
prawo do przenoszenia danych jeżeli przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,żywotnego interesu osoby fizycznej oraz prawnie uzasadnionego interesu administratora;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
Prawo do cofnięcia zgody tam gdzie była ona podstawą przetwarzania
prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00–193 Warszawa) w sytuacji stwierdzenie naruszenia ochrony danych osobowych.
ZAUTOMATYZOWANE PRZETWARZANIE W TYM PROFILOWANIE
Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu w tym profilowaniu.